Onsdag

   PUBLICERAT 2009-11-11 › KLOCKAN 19:55:53
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Idag har både Sara, Jenny och Elin varit här. Roligt. Hela dagen har jag varit hemma, tvättat lite och annat smått. Walter är duktig som vanligt har dock märkt att han börjat skälla för att få uppmärksamhet. Jag ingnorerar honom så gått det går och berömmer när han kommer till mig och har slutat. Kan det vara rätt? Så svårt att inte säga tyst bara när han skäller länge eftersom man bor i lägenhet. Vill ju ej att grannarna ska bli störda. Igår åkte vi ut till Hästhagen ( ett område med badplats,skog osv. ) där han fick springa lös. Det gick jätte bra, blir lite stolt (;

Sitter just nu och kollar på "halv åtta hos mig", tycker att det är ett lite mysigt program. MEN varför måste det vara en skit larvig röst som pratar?



Karolina ›

Åh va söt han är... är de en golden?

Datum: 2009-11-12 Tid: 02:53:16 BLOGG: http://viktkampen.blogg.se/
sara ›

hahaha ja veeeeeeeet ! avskyr den rösten. Irriterande och hånflinar de andra.

Datum: 2009-11-12 Tid: 13:38:03 BLOGG: http://sarawessberg.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!