Öken

   PUBLICERAT 2009-11-19 › KLOCKAN 11:48:19
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Har haft lite bloggtorka på sista tiden. Dels för att jag inte haft så mycket sug att skriva och dels för att det är tråkigt att lägga upp mobil bilder hela tiden. ( svårt att ta med den på långt håll, i mörker osv. ) Men som jag har skrivit förut funderar jag på att köpa en ny kamera. Tror att det blir denna, den verkar helt ok. Jag ska inte ha någon proffskamera bara en digitalkamera som är bra och inte kostar massa (; Har iochförsig en digital redan men den är 5 megapixlar och denna är ju på 10 så borde ju ta ännu bättre tycker man.

Nu blev det mycket kamera, tillbaka till bloggtorkan. Vad vill ni läsare helst läsa om på bloggen? Vad är roligast/tråkigast? Vad vill ni se mer/mindre av? Svara mig (;


Sara ›

Jag har fakitskt inga önskemål eftersom att jag älskar och läsa allt vad du skriver =)

Datum: 2009-11-19 Tid: 15:40:10 BLOGG: http://sarawessberg.blogg.se/
Evelina ›

Jag med :)

Datum: 2009-11-22 Tid: 03:15:59



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!