Nails Nails Nails

   PUBLICERAT 2009-11-27 › KLOCKAN 22:06:00
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Ja, idag gjorde jag somsagt naglar på Anneli ( Sofias mamma ) och sedan skulle jag göra på Sofia också men det blev försenat allting så det hann vi inte. Ska göra på henne imorgon istället (: Självklart glömde jag bort att ta kort. Men det var "bara" en vanlig fransk med vita tippar så ni missade inte så mycket.

Nu är jag väldigt sugen på att börja jobba med naglar på heltid. Får se om jag hyr in mig någonstan, så svårt att våga! Men man måste ju testa?



Karolina ›

Jag tycker du helt klart sak testa.. De skadar inte att testa vet du...

Datum: 2009-11-27 Tid: 23:46:38 BLOGG: http://viktkampen.blogg.se/
Evelina ›

Fan att vi inte bodde i samma stad, då hade vi öppnat eget tillsammans :) Har du lust o färga o klippa mitt hår när jag kommer?

Datum: 2009-11-28 Tid: 01:22:25
Sophia ›

Jag blev nu godkänd i gelenaglar igår :) Bara dekoration och teori kvar.



Hur kommer det sig att du bara kör med one step och inte buildern?

Datum: 2009-11-28 Tid: 09:17:12 BLOGG: http://phialia.devote.se



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!