Lördagens kväll

   PUBLICERAT 2009-11-29 › KLOCKAN 10:23:25
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer

..spenderade jag med Elin och en Wallander film. Skulden heter den och den var väldigt bra tycker jag, väldigt sorglig dock. Jag tycker att Lena Endre som spelar åklagare i de nya filmerna är så himla vacker.



Evelina ›

Ja, vi kan prata om det när jag kommer :) Jaa, det gör jag också! Hela tiden och så himla mycket!

Datum: 2009-11-29 Tid: 14:28:05
Amanda ›

Sv; Åh, jag skulle köpa dom där salt&pepparkaren åt dig idag, så hade alla tagit slut redan! :c Men vi kanske får in nya, isåfall säger jag till :} Åååh, ser att din header & bakgrund försvunnit! Fan också, det är mitt fel, för jag råkade ta bort FEL underblogg när jag rensade bort sånt som jag inte använde, så nu har jag raderat flera bilder för fera bloggar jag designat som är länkade från den.. Så jävla klantigt!! Men jag har kvar allt i min gamla dator så jag ska fixa det åt dig som tur är, då kan jag fixa så du får alla dina nagel-inlägg under den fliken med som jag skulle göra åt dig med! Du kan väl maila mig dina inloggningsuppgifter så fixar jag till det såfort som möjligt! Kram!

Datum: 2009-11-30 Tid: 01:32:45 BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!