Kväll och lite allt möjligt

   PUBLICERAT 2009-11-12 › KLOCKAN 18:37:07
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Nu ska jag för tredje gången försöka beställa nagelprylar. Varje gång jag har försökt har jag börjat gjort nåt annat och glömt eller så har nån råkat stänga ner den, haha.

Nu är det andra auktionen jag förlorar på Tradera på samma dag. Den första var jag med och kämpade om men den andra glömde jag helt bort..hatar det. (; Men men, det är ju bara materialiska ting så inget att hänga läpp för.

Ikväll har jag för första gången gjort en köttfärspaj. ( som jag bjöd Patric och Flex på ) Den blev god! Börjar bli duktigare och duktigare på att laga mat tror jag allt.

NU är jag så sugen på att göra naglar. Försökt få tag i någon som jag kan göra gratis på för att få trixa lite som jag vill. Men ingen verkar ha tid idag så jag ska nog göra på mig själv! Inte riktigt lika kul men alltid något.. :)
 
 



Karolina ›

Snyggt som vanligt...

Datum: 2009-11-12 Tid: 20:27:59 BLOGG: http://viktkampen.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!