Välkomna..igen

   PUBLICERAT 2009-07-05 › KLOCKAN 20:38:30
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Nu beeter jag mig som en jättejobbig person ( vilket jag, uppenbarligen, också är ) som hoppas från blogg till blogg..Men jag hamnar här på blogg.se tillslut. Eller just för tillfället iallafall;) Lätt namn att komma ihåg, blogg.se , tror det är de jag fastnat för. Sen verkar det även som att kommentarfunktionen inte funkade för mig på blogspot och kommentarer är ju alltid roligt så nu kör vi här! Igen.

♥ Sofia


Hanna ›

Hey!

Jag är med i en sommartävling där man kan vinna en dator. Det hade varit jättesnällt och gulligt av dig om du hade kunnat klicka dig in och rösta här:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

(klicka på den rosa snäckan till höger om bilden, det tar bara en sekund)



Jag ligger just nu efter med en del röster, men jag ska kämpa mig upp i toppen – förhoppningsvis med hjälp av dig! ^^ Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka…



Kram//Hanna

Datum: 2009-07-05 Tid: 21:00:44 BLOGG: http://gratisbesatt.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!