Kökskonst

   PUBLICERAT 2009-07-10 › KLOCKAN 20:18:27
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Jag fick för mig att laga fisk idag och på baksidan av förpackningen fanns ett litet gott recept som jag gav mig på. Som de flesta som känner mig vet är jag inte den bästa kocken i köket..I receptet stod det parmesanost och rosepeppar till paneringen vilket jag snabbt bytte ut till hushållsost och vitlökspeppar eftersom att de var det som fanns hemma. Jag behöver inte skriva så mycket mer bilderna får tala för sig själva.


Här är den fileen som jag tog till mig själv. Receptbilden såg inte direkt ut såhär..


Här är de två som Patric ska få, alltså dem jag blev nöjd med. ^^,


MEN jag kan faktiskt tillägga att dem smakade bra, det är ju som ni vet inte alltid utsidan som räknas.





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!