I pink i love you

   PUBLICERAT 2009-07-22 › KLOCKAN 21:18:44
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Efter jobbet gick jag och hälsade på Linda en snabbis. Vi pratade lite om hårfärger osv så det blir nog att hon färgar mitt hår i veckan. Sedan träffade jag upp Elin för att cykla till träningen. Testade ett nytt program på gymmet idag..ska kanske börja köra det, tyckte dock att det var lite väl tungt men vi får se :)

Ikväll ska jag mysa med min fina eftersom att han åker bort i 1,5 vecka nu. ( som att vi inte skulle kunna mysa annars ) Han är kock i köket just nu. Sjunger och lagar klyftpotatis, lövbiff och grönpepparsås! Låter bra va ? ^^,


Min kock


Lisa håller koll så att allt går rätt till.





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!