Beslutsångest

   PUBLICERAT 2009-07-12 › KLOCKAN 15:44:09
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Sitter här med ångest gällande håret..igen! Är nu sugen på ljusbrunt med slingor! Vad tycker ni..BESTÄM ÅT MIG.


Sara ›

jaaa :D så snyggt !!

Datum: 2009-07-12 Tid: 19:38:29
Amanda ›

Sv; Hm, ja jag vet inte, svårt. Vad har du för färg just nu? När jag går från mörk till blond så avfärgar jag hela först och sen blonderar och lägger över en beigeblond färg så det blir naturligt blont istället för "fjortis/gul-blond", haha, du fattar. Men du borde kunna göra samma, att du avfärgar och sen slänger i antingen en blond färg först och sen ljusbrunt över, eller om du får så pass ljust efter avfärgningen att du lägger i den ljusbruna då direkt? :)

Datum: 2009-07-13 Tid: 20:51:45 BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!