Beauty

   PUBLICERAT 2009-07-10 › KLOCKAN 15:48:41
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Har precis tagit ut mina extensions..Jag måste färga mitt egna hår mörkare men sedan åker det in igen. Varje gång jag håller på med mitt hår förbannar jag mitt själv för att jag någonsin klippte av mitt långa! Trivs inte i kort just nu..eller jag tycker att det är snyggt också men jag tycker att kläder och allt ser finare ut när man har långt hår till. Antingen ska jag ha typ pagekort (alltså kortare än till axlarna) eller långt hår, inte trist mellanlängd som nu. Men skam den som ger sig, jag ska vänta tills det växer ut igen!

Har även målat mina naglar precis, fransk manikyr fick det bli idag. Annars har jag ju nästan alltid röda naglar :) Snart blir det en dusch med hårinpackning, skrubb osv. Sedan brun utan sol (världens bästa, jag har hittat det! ) Som ni märker går dagen i skönhetens tecken ;)





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!