Djupt och ytligt

   PUBLICERAT 2009-12-29 › KLOCKAN 00:44:05
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Är inte så trött ikväll för att jag fick sovmorgon imorse. Sov till halv tio ;) Haha jag är ju numera van att gå upp runt halv 8 :) Därför är jag pigg nu, men det gör inget (; Ligger och funderar på jobb.. som vanligt. Ständigt frågan " ska man våga öppna eget ? ".. Många som peppade förra gången jag skrev det ( vilket jag blev glad över ) men ändå är jag inte riktigt övertygad? Tänk om man inte tjänar tillräckligt till både salongs och lägenhetshyra? Har man tror på sig själv osv osv.. Gillar verkligen att göra naglar men det känns inte så roligt att sitta hemma vid köksbordet och bygga, där ska man äta mat och umgås ju ;) .

Ska spara ihop till fransförlägninskurs iallafall tror jag. Verkar kul och bra att kunna. Perfekt om man ska öppna eget med, naglar och fransar.






DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!