Putte i parken

   PUBLICERAT 2009-08-02 › KLOCKAN 17:40:50
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Jahapp, då har man varit i Karlskoga hela helgen. Det har varit kul såklart, kan inte bli annat med mina tjejer! Det blev dock inget tältande för våran del utan bilen fick bli vårat hem under helgen. (Vilket jag var otroligt glad för efter att ha sett campingområdet, kan beskrivas med ett ord: LERA!) Första dagen regnade det men blev sedan uppehåll på kvällen men andra dagen (igår) var det sol och varmt!

Här kommer lite mobilbilder..lägger in fler senare från en bättre kamera.

  

Förfest i bilen funkade kanon..

  

men vi fortsatte ändå vidare till en lägenhet.

  

Dagen efter..Vi hittade en bra gräsplätt att sova på ( skönt att sträcka ut sig efter en natt i bilen! Ja )

  

Efter några timmar vaknade vi och skyndade oss iväg till Moneybrother.


Som sagt så har det varit en jätterolig helg med mycket skratt + vår sjuka humor. Nu ska det bli skönt med en dusch!

Ett tack till er som gjorde denna resa möjlig:

Gummistövlarna inhandlade på Coop Karlskoga.
Världens bästa och roligaste tjejer ♥



Amanda ›

Åh, fyfan vad söta gummistövlarna var då! Jag vill haa :)

Datum: 2009-08-02 Tid: 23:17:11 BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!