Morgonstund

   PUBLICERAT 2009-08-05 › KLOCKAN 11:06:14
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Har precis ätit frukost efter att ha varit ute på en morgonpromenad, skönt. Idag är det riktigt varmt ute! :) Jag får nog lägga mig i någon park och sola sen, skulle vilja åka och bada men har inte ens pengar till bensin. ^^, SÅ tråkigt att bo i stan på sommaren för det finns inga bra badställen att cykla till.

Jag hade mig med Charlite på promenaden. Tycker verkligen att det är så roligt med "hundliv", när man är i parken stannar hundägarna och pratar med varandra eftersom att hundarna hälsar. Så trevligt. Om man inte hade haft hundarna skulle man ju antagligen inte ha stannat och pratat.



BLONDYS ›

Åh tack! :) va glah jag blir!!



Du var ju inte lite söt du! :)

Datum: 2009-08-05 Tid: 11:51:22 BLOGG: http://wictoriawester.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!