Första skoldagen

   PUBLICERAT 2009-08-31 › KLOCKAN 18:18:36
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Det kommer nog att bli en del bloggande trots allt (: Vi får låna datorn här hur mycket vi vill. Jag kommer dock inte att lägga upp bilder tror jag, känns inte så kul att föra över bilder till någon annans dator.

Idag har vi allafall varit i  skolan första dagen och det känns jätte bra. Alla var väldigt trevliga och verkar så duktiga :) Ska öva flitigt så att man själv också blir det ^^,

Just nu kollar jag och Eve på "Männ som hatar kvinnor", äntligen får jag se den efter lång väntan. Vi har kanske sett halva men jag kan redan nu säga att boken verkar 10000 gånger bättre :) Men så är det ju alltid när bok blir till film.



Sabine - Utan dina andetag ›

fin design!!

Datum: 2009-08-31 Tid: 22:35:12 BLOGG: http://enibas.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!