Clinique Self sun, body tinted

   PUBLICERAT 2009-08-11 › KLOCKAN 00:54:05
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Det blev en runda med brun utan sol innan läggdags, tyckte de behövdes!
Idag blev det denna, så jag passar på att göra en liten recension när jag ändå är i farten.

Clinique self sun, body tinted lotion medium/dark

Denna brun utan sol är färgad (svagt guldbrun) vilket gör att det är lätt att se vart man smörjer in den och på så sätt undvika fläckar. Den är lätt att smörja in och går hyffsat snabbt in i huden. Jag är dock inte så förtjust i bus med bronzing pga av att jag tycker att dem "smular" sig på huden. (Blir som klumpar med färg som inte går att smörja ut) Detta går bort när man duschar men jag vill helst kunna gå ut direkt när jag smörjt in mig utan att behöva duscha av överflödig färg. Clinique self sun ger en snygg färg vilket såklart är det viktigaste.

3,5 / 5 Snygg färg och ett ok jämnt resultat men med en del jobb bakom. Minus för att den "smular" sig på huden.






DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!