Äntligen

   PUBLICERAT 2009-08-14 › KLOCKAN 11:13:52
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Äntligen är det helt klart med skolan! Jippe! Den 31 augusti kör det igång. Knnailporducts heter skolan jag ska gå på. ( Karinsnagelhörna) Hoppas på en kanonkul månad.

Har fått reda på att jag måste fixa 10-12 modeller till den 3-4 veckan på kursen, så om någon vill få naglar gjorda ( i Stockholm ) så skriv redan nu!! Observera att det är gratis men inte samma kvalitet som om du skulle gå till en salong pga av att man kommer att vara under utbildning. Dock är lärarna med hela tiden och kollar så att allt går rätt till! Alla som vill kan skriva även om ni inte känner mig personligen eftersom att jag antaglien kommer att få lägga ut en annons någon annanstans också.


Sara ›

Saknar dig. hahah.

Datum: 2009-08-15 Tid: 00:58:56
Sofia ›

Ja men snart kommer ni hit ;)

Datum: 2009-08-15 Tid: 19:25:13



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!